Heeft u vragen? 088 440 45 55

Wij willen het onderhoud van uw woning goed laten verlopen, zodat u hier zo min mogelijk overlast van heeft.

Dit doen wij door u op de hoogte te houden vóór en tijdens de werkzaamheden. Toch zit u misschien nog met vragen of zijn er onduidelijkheden. Daarom hebben wij de meest gestelde vragen op een rijtje gezet. Zit uw vraag er niet tussen, neem dan gerust contact met ons op. Het ons doel om u perfect te informeren en alle vragen te beantwoorden.

Hoe weet ik wanneer mijn woning aan de beurt is voor onderhoud?

U wordt altijd per brief geïnformeerd over de planning van het onderhoud aan uw woning en wat u kunt verwachten. Op deze brief staan alle data duidelijk vermeld en tevens de contactgegevens van de uitvoerder, die aanwezig is tijdens de werkzaamheden. Heeft u geen brief ontvangen of bent u de brief kwijt en zijn we in uw straat of huizenblok al actief, neem dan contact met ons op. Wij brengen u dan meteen op de hoogte van de laatste stand van zaken.

Waarom ontvang ik post van Exterio terwijl ik huurder ben bij Domijn?

Domijn heeft het onderhoud aan de kozijnen, beglazing en schilderwerk uitbesteed aan Exterio. Exterio is niet alleen verantwoordelijk voor de uitvoering van de werkzaamheden, maar ook voor de communicatie met u als bewoner. Wij willen u goed informeren over de voortgang en wat u kunt doen om de overlast te beperken. Neemt u bij vragen of opmerkingen dus gerust contact op met ons en niet met Domijn. Exterio bestaat uit vijf schilder- en onderhoudsbedrijven.

Wat moet ik doen ter voorbereiding?

Afhankelijk van de werkzaamheden, zullen we u vragen om ons te helpen. Bijvoorbeeld het balkon leegmaken of het goed sluiten van ramen en deuren om water overlast te voorkomen. Dit hangt af van het soort onderhoud dat we aan uw woning gaan plegen. U krijgt dit ruim van te voren per brief gemeld, inclusief de gevolgen voor u en wat wij van u verwachten. Zolang u nog geen brief ontvangen heeft, hoeft u nog niets te doen.

Enkele voorbeelden van onderhoudswerkzaamheden en wat wij van u verwachten.

Moet ik thuis blijven als Exterio langskomt?

U hoeft in principe niet thuis te blijven voor ons. De werkzaamheden die wij verrichten zitten voornamelijk aan de buitenkant van uw woning. Soms is het nodig om ramen en deuren te openen, zodat we alle onderdelen goed kunnen schilderen. Vooraf krijgt u per brief te horen wanneer dit het geval is. Indien u weet dat u op die datum niet thuis bent, kunt u met de contactpersoon op locatie zelf een afspraak inplannen. De contactgegevens van deze uitvoerder staan dan ook in de brief gemeld. Uiteraard kunt u bij andere vragen of opmerkingen ook altijd contact met ons opnemen.

Ik heb geen brief ontvangen of ben de brief kwijt

We houden u per brief vooraf en tijdens de werkzaamheden goed op de hoogte. Indien u geen brief heeft ontvangen, dan kan het zijn dat de werkzaamheden simpelweg nog niet in uw huizenblok of straat plaatsvinden. U wordt dan pas later geïnformeerd, op het moment dat uw woning aan de beurt is. Ziet u dat de werkzaamheden in uw straat al duidelijk gestart zijn en u heeft geen brief ontvangen of bent de brief kwijt? Neem dan contact met ons op, wij zorgen dat u alsnog goed geïnformeerd wordt en de brief zo spoedig mogelijk ontvangt.

Wordt er bij onderhoud aan mijn woning alle zijdes geschilderd?

Nee, dat is niet zo. De zijdes van uw woning die in de zon staan hebben meer te verduren dan de zijdes die niet in de zon staan.

Om deze reden is het mogelijk dat er enkel 1 zijde wordt geschilderd. Hierdoor behoud de woning aan alle zijdes dezelfde kwaliteit.

Wat houdt voegwerkherstel precies in?

Om u een beeld te geven wat u kunt verwachten bij voegwerkherstel, verwijzen wij u naar deze film:

Heeft u vragen over onderhoudswerkzaamheden?

Neemt u dus bij vragen, opmerkingen of klachten gerust contact met ons op.

Exterio werkt in opdracht van Domijn in Enschede en omgeving, wij stellen ons graag aan u voor.

domijn_fc
WP-Backgrounds by InoPlugs Web Design and Juwelier Schönmann
Search